Ce este marketingul de turism?

Noi 04

Ce este marketingul de turism?

Ca si alte industrii de nisa, industria de turism este o entitate de sine statatoare. Prin urmare, solutiile de marketing ideale pentru aceasta industrie sunt specifice si e acestui domeniu mare si foarte dinamic. Marketing pentru industria de turism implica diferitele sub-categorii , cum ar fi hoteluri, tour-operatori, companii aeriene etc. Ca si cele mai multe activitati de marketing facute astazi, marketingul de calatorie este bazat pe date si trebuie sa fie aiba scopul de a fi eficient dpdv al costurilor si in cele din urma de succes.

O examinare atenta a datelor reflecta un punct caracteristic al detaliilor care sunt importante pentru companiile care lucreaza in industria de turism. In functie de datele pe care le examinati, s-ar putea sa va spuna daca e profitabil sa comercializati un hotel de tip boutique de familie sau ce moment al anului este cel mai bun pe piata speciala de bilete de avion. Marketingul, desigur, este o investitie, si este important ca investitiile sa va aduca banii inapoi. Alegerea unui specialist de marketing de turism cu date fiabile este modul ideal de a incepe planul de marketing strategic.

Cum pot ajuta datele specifice legate de piata companiile de calatorie pentru a creste cifra de afaceri? Agentiile care aduna date se pare ca sunt atat de importante ca modelele lor de afaceri sunt complet bazate pe ele. Mai mult decat atat, aceasta a ajutat la experienta lor cu gestionarea acestor date pentru a fi actualizate. Contractul de afaceri cu o firma de marketing de turism are acces la seturi de date de care au nevoie companiile pentru a face cele mai inteligente decizii cu privire la comercializarea lor in campanie, si in cele din urma cu privire la banii lor. Desigur, nu este intotdeauna usor de inteles numerele sau tendintele din aceste numere pentru companii care, de asemenea, se bazeaza pe specialistii de optimizare, de preferat agentii de marketing de turism, care inteleg cum sa transforme datele intr-un plan de marketing de atac.

Cum va pot ajuta datele daca sunteti o companie de inchiriere de masini sau un lant hotelier? Cu alte cuvinte, ce poate face o agentie de marketing de turism pentru dvs? Indiferent de afacere – hotel de afaceri, inchirieri auto, nava de croaziera, companii aeriene, sau un alt tip de turism – o agentie de marketing de turism poate ajuta afacerea sa isi extinda baza de clienti, ajusta functiile sale la ofertele sale cele mai de succes, si, inevitabil, sa faca mai multi bani. Ea face acest lucru prin diverse masuri, in functie de afacerile in cauza.

In cazul hotelurilor, de exemplu, o firma de marketing de calatorii poate imbunatati rezervarile prin intermediul site-ului hotelului, creste notorietatea brandului cu rezultate si date garantate, ajunge la clienti si probabil chiar sa gaseasca modalitati de a angaja pasagerii care zboara frecvent. De asemenea, agentiile de marketing de turism pot creste rezervarile de croaziera si la companiile aeriene prin recomandarea de oferte in timp util. Mai mult decat atat, acestea pot creste profitul pentru aceste companii prin identificarea oportunitatilor de venituri auxiliare.

In timp ce directorii de marketing proprii ai unei societati au know-how si un nivel de expertiza de afaceri specifice, care este extrem de important pentru orice companie, agentia de marketing de turism are un nivel larg de expertiza in calatorii specifice care e focusat in mod regulat la imaginea de ansamblu – o perspectiva care poate fi esentiala pentru o calatorie de afaceri. Lucrul cu o agentie de renume este o modalitate de a decide sa va extindeti si sa imbunatatiti afacerea prin solutii de marketing cu atentie dezvoltate, care se bazeaza pe date fiabile. Sansele sunt, daca sunteti o afacere care se bazeaza pe turism si calatorii, ca aceste date si acesti experti sa va ajute in mod semnificativ.

 

FacebookTwitterGoogle+

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *