In razboi cu kilogramele in plus

Te-ai saturat de problema kilogramelor in plus? Vrei sa o elimini din viata ta odata pentru totdeauna? Vei afla citind acest articol cum sa mananci, ce sa mananci, cat sa mananci si mai ales, cum sa te mentii motivata in lupta cu kilogramele in plus.

Poti incepe prin a tine evidenta a tot ceea ce mananci, un jurnal alimentar poate fi ceea ce iti lipseste. Te ajuta sa fii mai disciplinata, mai exacta, mai consecventa, pentru ca il vei purta cu tine, fie sub forma fizica sau sub forma unei aplicatii de urmarire a dietei de pe telefonul personal.

Evita sa sari peste o masa. Studiile spun ca persoanele care consuma cel putin 3 mese pe zi, pierd mai mult in greutate decat cele care se infometeaza si mananca doar o data pe zi. Dieta te poate ajuta doar pe termen scurt, vei obtine rezultatele dorite, insa in momentul in care vei ajunge la greutatea mult visata si vei spune stop acelei diete si iti vei relua vechile obiceiuri alimentare, totul se va intoarce impotriva ta ca un bumerang si atunci te vei intreba de ce te-ai ingrasat mai mult decat la inceput.

Oamenii de stiinta speculeaza faptul ca persoanele care sar peste mese, fie mananca prea mult la urmatoarea masa, fiind infometati si in acest mod corpul asimileaza mai multe calorii.

Intre mese este insa recomandat sa mananci o gustare de 150 de calorii pentru a mentine arderile in organism si pentru a opri foamea. Asigura-te ca nu mananci ceva care te poate ingrasa, cum ar fi dulciurile sau chipsurile.

Evita sa mergi foarte des la restaurant si incearca sa mananci mai mult acasa.Cand mananci la un restaurant, ai un control limitat asupra portiilor. Ca rezultat, mananci cu mult mai mult decat intentionai sa mananci. Comanda intotdeauna de la un restaurant care iti ofera informatii complete despre modul in care este gatita mancare si ce ingrediente sunt folosite.

Invata sa iubesti fructele. Acestea te ajuta sa iti satisfaci pofta de dulce, consumand zaharuri naturale. De asemenea, contin fibre pentru a incetini senzatia de foame.

Legumele sunt si ele o binecuvantare pentru organsm. Cand pregatesti masa de pranz, ar trebui sa ai in farfurie in proportie de cel putin 50% legume. Mananca legumele ca si gustari. Taie telina, morcovii, ardeii si serveste-i cu humus.

Cand vine vorba de preparatele din carne, puteti opta pentru carnea de vita extra-macra sau pentru carnea de pui, in special pipetul de pui. Evita mezelurile grase pe cat posibil. Vegetarienii pot obtine o multime de proteine din soia, nuci, fasole si seminte. Bucura-te de nuci si seminte in moderatie, deoarece acestea au o concentrație mare de calorii.

Nu uita de exercitiul fizic. Orice fel de exercitiu e binevenit, fie ca te duci la sala sau alergi in parc. Incearca sa nu treci de la o dieta la alta ci mai degraba sa adopti un stil de viata sanatos in care sa imbini exercitiul fizic cu un regim alimentar adecvat.

 

FacebookTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *