LEGUMELE CARE VA AJUTA SA SLABITI IN MOD BENEFIC

Iata care sunt cele 5 legume care distrug grasimea de pe burta si te ajuta sa slabesti cu usurinta.Cu totii stim ca talia subtire se recunoaste de o posta si atrage prin forma ei. Din fericire pentru unele femei, acestea sunt inzestrate de la mama natura cu taliede invidiat, parca trasa prin inel in timp ce altele care fac eforturi considerabile pentru a avea un mijloc perfect. Insa, pornind de la premisa, daca vrei cu adevarat, poti, tine cont de acest truc si vei vedea ca aceste 5 legume care distrug grasimea de pe burta, te ajuta sa slabesti.

Daca te numeri printre femeile care trebuie sa faca eforturi mari ca sa arate as cum si-ar dori, este bine sa te bazezi pe o dieta echilibrata si multa miscare miscare, in lupta cu kilogramele in plus. In caz contrar, nu o sa ai nici o sansa sa arati bine in scurt timp. Asadar, introdu in dieta zilnica si aceste 5 legume care distrug grasimea de pe burta si vei observa in curand diferenta.
*Cartofi sau legume bogate in amidon
Daca nu sunteti o iubitoare mare a cartofilor, puteti sa-i inlocuiti cu legume bogate in amidon. In acest fel consumati legume mai sanatoase si mai putin bogate in calorii. Tineti cont de faptul ca aceste legume satura rapid si mentin cateva ore bune senzatia de satietate. Mai mult decat atat aceste 5 legume care distrug grasimea de pe burta tin loc cu succes si de gustari, asa ca atunci cand iti vine cheful sa rontai ceva dulce sau sarat, mananca morcovi, castraveti sau ramurele de telina.
Si acum, haideti sa vedem care sunt cele 5 legume care fac minuni cu organismul tau. Insa nu uita ca fara eforturi nu vei avea niciodata rezultate, asadar tine-ti sub control poftele si mananca echilibrat.
*Morcovi
Gustosi si satiosi, morcovii te ajuta sa slabesti. Acestia nu ar trebui sa lipseasca din casa niciunei gospodine cu atat mai mult ca ei sunt adorati si de copii. Daca mananci morcovi cat mai des, o sa te dezobisnuiesti sa mai consumi chestii de rontait nesanatoase, care pe langa faptul ca sunt bogate in grasimi, mai dau si dependenta.
Ii poti consuma cruzi, sau ii poti asocia cu alte legume in salate sau chiar intr-o supa de legume. Rezista bine in frigider, asa ca oricand simti ca iti este foarte foame si nu ai vrea sa depasesti numarul de calorii necesare pentru ziua respectiva, rontaie un morcov si gandeste-te ca o sa te ajute sa arati bine. Un morcov mediu are in jur de 45 de calorii, asa ca poti manca linistita cativa morcovi pe zi.
*Telina
Chiar daca nu stai pana acum, telina de radacina, cat mai ales telina de frunze ajuta digestia si stimuleaza pofta de mancare. Ambele au proprietati diuretice, contribuind la eliminarea toxinelor prin urina. De asemenea, pot combate surplusul de greutate, deoarece aportul de calorii este foarte scazut. Gandeste-te ca in 100 g de telina de radacina ai 42 de calorii, iar in 100 g telina de frunze, 15 calorii. Ramurelele de telina sunt delicioase crude sau inmuiate intr-un sos, alaturi de alte legume.
*Conopida
Daca nu iti place cum arati si te afli intr-o continua lupta cu kilogramele in plus sau doar vrei sa-ti mentii silueta, profita de beneficiile pe care ti le ofera conopida. Contine fibre alimentare, care contribuie la sanatatea sistemului digestiv si are grija de buna functionare a tranzitului intestinal. Conopida este foarte bogata in fitonutrienti, nu are amidon, contine antioxidanti si vitamina C.
Conopida se poate consuma in locul piureului de cartofi. Este la fel de satioasa, dar contine mult mai putine calorii decat cartofii, iar piureul de conopida poate fi combinat cu o friptura la gratar apetisanta. Conopida se poate prepara si la aburi sau se consuma doar fiara sau cruda. O conopida medie, de 145 g, are 35 de calorii.
*Ciuperci
Ciupercile sunt foarte gustoase si le poti folosi diversificat. Le poti integra in aproape orice mancare gatita. Daca le frigi alaturi de carne de pui sau peste, la care mai adaugi ierburi aromatice, obtii o mancare sanatoasa si foarte apetisanta. Sau poti face omleta cu ciuperci, rosii si ceapa verde.
Pentru cei care nu sti, ciupercile sunt sarace in calorii, dar bogate in fibre, confera proprietati remineralizante si furnizeaza corpului vitamine esentiale bunei functionari zilnice cum ar fi: vitamine B2, B3 si B5. De asemenea, sunt foarte utile in caz de oboseala, deoarece ne redau energie. O jumatate de ceasca de ciuperci taiate bucati are 15 calorii, asa ca puteti consuma cate ciuperici doriti pe intreaga zi.
*Castravete
Chiar daca l-am prezentat ultimul, castravetele are si el un rol foarte important, atunci cand vine vorba despre grasimea de pe burta. Castravetele este una dintre legumele cu cel mai mare continut de apa, mai mult de 95%. De aceea, este primul pe lista cu alimente recomandate celor care vor sa slabeasca. Avand in vedere faptul ca este bogat in apa, poate potoli setea foarte usor. Proprietatile diuretice ajuta la eliminarea toxinelor din organism prin urina si ii da eficienta maxima in cura de slabire. Un castravete de 100 g are 10 calorii, asadar are un aport caloric foarte scazut si este recomandat sa ii consumati in mod regulat.

FacebookTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *