Mihail Sebastian Arghiropol, omul din spatele Media One, a stiut sa se descurce indiferent de vremuri

Apr 27

mihail-sebastianPublicitatea este un domeniu care ii fascineaza pe multi, insa putini sunt cei care se incumeta sa isi construiasca o cariera solida in acest sector de activitate. Printre putinii oameni de publicitate care au stiut cum sa se dezvolte cu ajutorul publicitatii si instrumentelor extraordinare de promovare se afla si Mihail Sebastian Arghiropol. Director Media One, Mihail Sebastian Arghiropol mi-a placut foarte mult inca din clipa in care i-am descoperit blogul si i-am citit rapid primele postari.

Omul Mihail Sebastian Arghiropol este la fel de efervescent ca directorul Mihail Sebastian Arghiropol. In spatele unei cariere impresionante si a unei agentii de publicitate condusa cu mana de fier de peste 22 de ani se afla un om pasionat de istorie, arhitectura si arta cinematografica, un adevarat profesionist care a stiut mereu sa obtina exact ceea ce si-a dorit. Mihail Sebastian Arghiropol nu s-a oprit doar la publicitate si la domeniile amintite anterior, ci s-a implicat activ si in organizarea si promovarea de proiect de interes social, tinand mereu pasul cu schimbarea. Pentru Mihail Sebastian Arghiropol calitatea este cea mai importanta, asa cum amintea si intr-un interviu recent acordat business24, asa ca s-a reinventat mereu si a tinut pasul cu publicul, adaptand creatia si productia vremurilor pe care le traversa. In opinia lui Mihail Arghiropol, dinamica pietei de publicitate s-a schimbat complet din cauza crizei economice si aparitiei unor tehnologii revolutionare. Publicitatea a supravietuit prin targetare mai buna si prin accentul pus pe servicii de calitate, crede Mihail Sebastian Arghiropol, insa criza a scos la iveala si anumite carente care au trebuit rezolvate rapid, inainte ca falimentul sau neincrederea sa loveasca in agentiile de publicitate.

Desi noile tehnologii au adus mutatii fundamentale in domeniul publicitatii, comportamentul decizional al oamenilor, clientilor, publicului tinta a ramas acelasi, foarte importanta fiind acum, in opinia sa, strategia de comunicare. Modul de a aborda relatia cu consumatorul se va schimba si el in urmatorii cinci ani, dupa cum crede directorul Media One, intrucat toate mutatiile au drept scop impulsionarea dezvoltarii publicitatii si in alte sensuri neexplorate pana acum. Si comunicarea dintre un manager si angajatii sai este importanta dupa parerea lui Sebastian Arghiropol, intrucat succesul nu poate veni decat din colaborarea perfecta dintre cei doi actori.

FacebookTwitterGoogle+

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *