Poze de produs 360 sau poze 2D cu zoom? Ce sa alegi ca sa ai un magazin online cautat?

Primul lucru dupa ce te-ai apucat de constructia unui magazin online este sa incepi sa-l populezi si sa il testezi pentru a vedea cum functioneaza si cum se incadreaza produsele in layout-ul avut.

Fotografiile produselor sunt practic cele mai importante elemente ale unui magazin online, alaturi de descrieri si sistemul de achizitie online.

Daca nu ai fotografii care sa inspire incredere si pe care fiecare client sa le poata studia in detaliu ai pierdut din start mare parte din publicul tinta. Clientii vor sa stie cam tot ce se poate despre produs, sa il vada din toate unghiurile, sa stie exact pe ce platesc sume mari de bani.

In momentul de fata ai doua variante in privinta fotografiilor de produs: fotografiile 2D cu zoom digital, statice si poze de produs 360. Fotografia simpla de produs presupune fotografierea din mai multe unghiuri si editarea pozelor si formatarea lor pentru site-urile web sau cataloage.

Practic ai cateva fotografii din cateva unghiuri si vezi ce se poate vedea cu un zoom. Spre deosebire de ele niste poze de produs 360, pe care le puteti comanda si de la Digital360, sunt realizate cu echipamente speciale, de rotire a produselor, rotirea e controlata pentru a se putea face serii de fotografii care sa fie mai apoi colate si prezentate intr-un vizualizator special.

Interactiunea este totala la fotografiile de produs 360, clientii le pot intoarce pe toate partile, pot vedea tot ce doresc, au zoom de calitate pe orice detaliu.

A alege intre fotografii statice si fotografii 360 de produs depinde doar de buget, de produsele vandute, de cerintele clientilor. Ce obtineti cu fotografiile 360 de produs?

In primul rand cresc vanzarile, clientii sunt multumiti, interactioneaza mai bine cu produsul chiar si virtual.

In al doilea rand, clientii au incredere in ce cumpara si stiu exact la ce sa se astepte, deci retururile vor fi mai mici.

In al treilea rand, daca mai toate magazinele online din jur afiseaza imagini statice ai din start un mare avantaj competitiv.

In al patrulea rand fotografia de produs 360 poate fi un instrument eficientde conversie a vizitatorilor in clienti. Digital360 permite si testarea gratuita a serviciilor oferite, se ofera fotografii statice ale obiectelor usor de editat, chiar si in formate GIF, pozele pot avea pana la 72 de frame-uri, sunt realizate si fotografii 3D de produs oferite impreuna cu cele 360.

Echipa firmei lucreaza rapid, sunt folosite doar instrumente si tehnici speciale de fotografiere de ultima generatie, fiecare oferta este personalizata in asa fel incat clientii sa fie multumiti de pozele primite de fiecare data.

FacebookTwitterGoogle+

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *